RF 35mm F1.4L VCM: لنز کلاسیک بازسازی شده برای دوران جدید

در 17 خرداد 1403، کانن لنز RF 35mm F1.4L VCM یک لنز مفهومی پرایم جدید است را برای کاربران ترکیبی را معرفی کرد، ، پس از RF 24-105mm F2.8L IS USM Z. در حالی که لنز جدید کیفیت نوری را درک می کند. اگر این لنز بهتر از EF 35mm F1.4L II USM بسیار دوست داشتنی نباشد کمتر نیست، به ویژه ویژگی های عملیاتی که برای دوربین های فیلمبرداری طراحی شده است و نیازهای کاربران ترکیبی نیز برآورده می کند.

در این نوشتار:

     

    لنزی که تعهد کانن به کاربران ترکیبی را ثابت می کند

    با افزایش تولید محتوای ویدیویی، تعداد کاربران ترکیبی که هم عکس و هم فیلم می گیرند، هر ساله افزایش می یابد. کانن با تولید یک لنز زوم مفهومی جدید در آبان 1402 این روند را برطرف کرد: ترکیبی فوق‌العاده RF 24-105mm F2.8L IS USM Z. RF 35mm F1.4L VCM یک لنز پرایم با زاویه باز حرفه ای از سری L است که از همان مفهوم پیروی می کند و ویژگی هایی را ارائه می دهد که نیازمندی ها و گردش کار عکاسی و فیلمبرداری را برآورده می کند.

    به عنوان یک لنز برای عکاسی، حداکثر دیافراگم بزرگ F1.4 با قابلیت جلوه‌های فوکوس کم عمق شگفت‌انگیز (بوکه)، دقت فوکوس خودکار عالی و عملکرد نور کم، همراه با کیفیت اپتیکال حرفه‌ای را فراهم می‌ کند که تصاویر ثابت با وضوح بالا را تامین می‌ کند. اینها ویژگی هایی هستند که آن را برای عکاسان، سازندگان ویدیو و فیلمسازان محبوب می کند.

    در عین حال، یک رینگ دیافراگم بدون کلیک برای تنظیم نوردهی بدون درز در حین فیلمبرداری، ردیابی صاف و بی صدا فوکوس فیلم، و تصحیح فوکوس برسینگ اپتیکال را در خود جای داده است که سهولت عملکرد عالی را در مجموعه های تولید ویدیو فراهم می کند.

    لنز RF 35mm F1.4L VCM قطعاً لنزی است که برای کاربران ترکیبی ساخته شده است و بهترین‌ ها را در دنیای عکس و ویدیو ارائه می‌ کند.


    شبیه به یک لنز سینمایی

    هنگام فیلمبرداری، تنظیم یکپارچه فوکوس یا نوردهی در فیلم نهایی تأثیر می گذارد. فرآیند عملیاتی که بیش از عکاسی اهمیت دارد.

    به عنوان مثال، جابجایی دوربین از قسمت روشن صحنه به قسمت تاریک تر معمولاً شامل تنظیم دیافراگم از بسته به باز برای اطمینان از روشنایی ثابت در کل فیلم است. در لنزهایی که صرفاً برای عکاسی ثابت ساخته شده‌اند، تنظیمات دیافراگم با افزایش 1/2 یا 1/3 استاپ است که منجر به تغییر واضح روشنایی با هر تنظیماتی می‌شود.


    تنظیمات بدون درز دیافراگم با رینگ دیافراگم

    RF 35mm F1.4L VCM مجهز به یک رینگ دیافراگم است که تنظیمات دیافراگم بدون کلیک را امکان پذیر می کند.1. هنگام ضبط ویدیو، کاربران می توانند به سادگی کلید قفل دیافراگم را در موقعیت "باز کردن قفل" نگه دارند و رینگ دیافراگم را بچرخانند تا دیافراگم را با افزایش های 1/32 استاپ بسیار نرم تر تنظیم می کند.2.

    طراحی بدون کلیک رینگ دیافراگم یک مزیت دیگر نیز برای ضبط ویدیو دارد و آن کارکرد بی صدا است.

    رینگ دیافراگم همچنین از کنترل دیافراگم در هنگام عکاسی در دوربین‌های آینده سری EOS R که از خرداد 1403 به بعد عرضه می‌شوند، پشتیبانی می‌ کند.