لنز RF24mm F1.8 Macro IS STM با زاویه دید عریض و با فاصله کانونی ثابت، گزینه iای شما را با سیستم EOS R به صورت مقرون به صرفه گسترش می دهد. RF24mm برای عکاسی و فیلم‌برداری ثابت مناسب است، می‌تواند نمایی ثابت را در تصاویرشما ایجاد کند، و میدان دید وسیعی برای فیلم‌برداری دارد و در عین حال ظاهر طبیعی را حفظ می‌کند. دارای اف روشن 1.8 است.

یک لنز با زاویه دید عریض با فاصله کانونی ثابت و متعادل.

لنز RF24mm F1.8 Macro IS STM یک لنز سبک و راحت برای تمام روز است. برای گرفتن سوژه های مختلف ایده آل است و لنز قدرتمندی است که برای سیستم EOS R طراحی شده است.

سریع و روشن.

حداکثر دیافراگم 1.8 امکان کنترل عالی بر عمق میدان و بوکه، عکسبرداری در نور کم و فیلمبرداری با فوکوس خودکار سریع و قابل اعتماد را فراهم می کند.

کیفیت تصویر عالی

با بهره گیری از مانت کانن RF، لنز RF24mm F1.8 Macro IS STM کیفیت نوری فوق العاده ای را ارائه می دهد. طراحی اپتیکال آن شامل یک المان کروی، و یک المان شیشه‌ای با پراکندگی فوق‌العاده کم (UD) برای کیفیت تصویر بالا از مرکز به گوشه، و پوشش کانن سوپر اسپکترا برای به حداقل رساندن محوی و فلیر شدن است.

حداقل فاصله فوکوس تقریبا 5.5 اینچ و بزرگنمایی کلوزآپ 0.5 برابر

با 5.5 اینچ چشمگیر خود و حداقل فاصله فوکوس، لنز RF24mm F1.8 IS STM برای کار از نزدیک و شخصی با سوژه ها طراحی شده است تا حتی جزئیات دقیق را ثبت کند. و از آنجایی که حداکثر بزرگنمایی 0.5 برابر را دارا می باشد، حتی می‌توانید عکاسی ماکرو نیمه واقعی 1:2 را از نزدیک تجربه کنید تا بتوانید سوژه‌های مکرو مختلفی را با نتایج خیره‌کننده ثبت کنید.

لرزشگیر اپتیکال تصویر - تا 5.5 استاپ* تصحیح لرزش

برای نتایج واضح، RF24mm F1.8 Macro IS STM دارای تثبیت کننده تصویر اپتیکال داخلی است که کاهش لرزش را تا 5.5 استاپ* را ارائه می دهد. هنگامی که با دوربین های سری R که دارای تثبیت کننده تصویردر بدنه (IBIS) هستند هماهنگ می شود، IS هماهنگ شده تا 6.5 استاپ تصحیح را امکان پذیر می کند. این به معنای عملکرد قابل اطمینان تر دستی و جزئیات واضح تر در شرایط کم نور، بدون نیاز به افزایش ISO یا کاهش سرعت شاتر است. RF24mm F1.8 Macro IS STM به دلیل تثبیت پیشرفته‌اش، می‌تواند نیاز به سه پایه را به حداقل برساند.

STM از نوع پیچ سربی

فناوری موتور پله ای (STM) کانن به ویژه در ایجاد فوکوس خودکار صاف و بی صدا در حین فیلمبرداری حتی در نور کم مؤثر است. این لنز یک انتخاب عالی برای ایجاد محتوای چند رسانه ای با فوکوس خودکار بی صدا است. درایو فوکوس STM، فوکوس خودکار پاسخگو، سریع و فوق‌العاده بی‌صدا را در هنگام عکس‌ برداری عکس‌های ساکن نیز فراهم می‌کند.

رینگ کنترل برای تغییرات مستقیم در تنظیمات

لنز RF24mm F1.8 Macro IS STM دارای یک رینگ کنترل بر روی لنز است که می تواند به طور مستقیم تنظیمات متعددی از جمله سرعت شاتر، دیافراگم، جبران نوردهی و موارد دیگر را تنظیم کند. رینگ کنترل که در سمت جلوی لنز قرار دارد و به طور موثر یک صفحه سوم را به صفحه اصلی و کنترل سریع دوربین EOS R اضافه می کند، دارای یک سطح لمسی است و به راحتی قابل تشخیص است و دارای مکانیزم کلیک است که بازخورد ملموسی را برای استفاده مطمئن در حین نگاه کردن به آن ارائه می کند. منظره یاب برای عکاسان و فیلمسازانی که رینگ کنترل بی صدا را ترجیح می دهند، مکانیسم کلیک می تواند توسط ارائه دهنده خدمات کانن با پرداخت هزینه حذف شود.

به طرز چشمگیری جمع و جور و سبک با تنها 0.6 پوند/270 گرم.

اندازه جمع و جور و وزن سبک لنز آن را به همراهی ایده آل در پیاده روی ها و گردش های طولانی تبدیل می کند. همچنین برای یک روز بیرون از شهر و زمانی که می خواهید با چندین لنز پرایم خلاق باشید، مفید است.

دیافراگم 9 تیغه گرد برای پس زمینه های زیبا و نرم

هنگام عکاسی از تصاویر نزدیک برای ایجاد تاری پس زمینه ، سرگرم کننده و خوشایند بدون فوکوس که همه ما با دیافراگم 9 تیغه دایره ای دوست دارند، مشکلی نخواهید داشت. سوژه ها برجسته خواهند شد و پس زمینه ی زیبایی را ارائه می دهد که به خودی خود از نظر بصری جذاب است.

لنز Canon RF 24mm F1.8 Macro IS STM کپ پشت لنز کپ E-52II