امکانات را با لنز RF 24-70mm F2.8L IS USM تجربه کنید. این لنز جمع و جور سری L که برای سیستم دوربین بدون آینه فول فریم EOS R طراحی شده است، با حداکثر دیافراگم روشن f/2.8 و با محدوده زوم فاصله کانونی استاندارد ترکیب می کند که آن را به یک لنز همه کاره و همه منظوره برای همه انواع عکاسی تبدیل می کند. از پرتره و مناظر گرفته تا سفر و لحظات روزمره، RF 24-70mm F2.8 L IS USM برای پوشش طیف وسیعی از سوژه ها از 0.69 فوت/0.21 متر (عرض) تا 1.25 فوت/0.38 متر (تله فوتو) طراحی شده است. ). به لطف فناوری Nano USM Canon برای فوکوس خودکار دقیق و بی صدا و کاهش مکث فوکوس برایانتقال فوکوس یکپارچه تر، از عملکرد ویدیویی پیشرفته، به ویژه هنگام ردیابی سوژه های متحرک لذت ببرید. به‌علاوه، می‌توانید مطمئن شوید که تصاویرتان واضح و ثابت باقی می‌مانند - چه عکس‌برداری با دست یا در موقعیت‌های با نور ضعیف - با حداکثر 5 استاپ* تصحیح لرزش. برای یک لایه حفاظتی بیشتر، RF 24-70mm F2.8L IS USM همچنین دارای ساختاری مقاوم در برابر گرد و غبار و آب و هوا با پوشش فلوئور است که به محافظت از این لنز قدرتمند در هر کجا که می‌روید کمک می‌کند.

زوم تله فوتو این لنز به شما کمک می کند به سوژه های دور نزدیک تر شوید. RF 70-200mm F2.8 L IS USM به‌عنوان سبک‌ترین و کوتاه‌ ترین لنز 70-200 میلی‌ متری با دیافراگم 2.8 است که تا کنون، طراحی شده است تا حمل و نقل آن برای شما در سفرها راحت‌ تر باشد. همراه با دیافراگم باز 2.8 برای تصاویر و ویدیوهای واضح و روشن، حتی در تنظیمات نور کم، فناوری Nano USM کانن برای فوکوس خودکار سریع و تقریباً بی صدا و تا 5 استاپ تصحیح لرزش، به عکاسان پرتره، عروسی و ورزشی کمک کند.

لنز واید زوم RF سری L با کیفیت تصویر بالا و دیافراگم روشن 2.8
کیفیت تصویر بالا

به لطف پایه RF با قطر بزرگ و طراحی فوکوس پشت کوتاه، لنز RF 24-70mm F2.8 L IS USM دارای طراحی متعادل و راحت برای سهولت استفاده و عملکرد شگفت‌انگیز در شرایط نوری مختلف، حتی در شرایط کم نور برای ارائه تصاویر دقیق در فواصل کانونی مختلف است.

لنز RF L با دیافراگم f/2.8 زوم استاندارد روشن

لنز RF 24-70mm F2.8 L IS USM با حداکثر دیافراگم ثابت، 21 المان در 15 گروه و سیستم دیافراگم 9 تیغه، برای ارائه تصاویری واضح و خیره کننده با تاری پس زمینه فوق العاده و ثبات قابل توجه طراحی شده است. لنزی ایده آل برای عکاسی پرتره می باشد.

تثبیت کننده اپتیکال تصویر با حداکثر 5 استاپ* تصحیح لرزش

لنز RF 24-70mm F2.8 L IS USM برای کار با دوربین های سری EOS R طراحی شده است و هم دوربین و هم لنز، داده ها را به گونه ای اشتراک می گذارند که به طور چشمگیری تاری لرزش دوربین کاهش یابد، صرف نظر از موقعیت، چه در حال فیلمبرداری یا ثابت با حداکثر 5 استاپ تثبیت کننده، نتایج بسیار واضحی را ارائه می دهد.

فوکوس خودکار سرعت بالا، روان و بی صدا با Dual Nano USM

لنز RF 24-70mm F2.8 L IS USM به سیستم NANO USM کانن مجهز شده است که دارای یک موتور اولتراسونیک کوچک تراشه‌ ای شکل است که برای کمک به ارائه عملکرد با سرعت بالا، روان، دقیق و تقریباً بی ‌صدا در حین فوکوس خودکار (AF) تصویر ثابت و فوکوس خودکار فیلم بدون تغییر طراحی شده است.

حداقل فاصله فوکوس 0.69 پا / 0.21 متر

این لنز با محدوده بزرگنمایی که می تواند حداقل فاصله فوکوس 0.69 فوت/0.21 متر (عرض)، 1.25 فوت/0.38 متر (تله فوتو) و حداکثر بزرگنمایی تقریباً را پوشش دهد. 0.30 برابر لنز RF 24-70mm F2.8 L IS USM تطبیق پذیری شگفت انگیزی را تنها با چرخش رینگ زوم ارائه می دهد. لنز RF 24-70mm F2.8 L IS USM قادر به ثبت تصاویر واضح و دقیق تقریباً در هر فاصله ای است.

رینگ کنترل برای تغییرات مستقیم در تنظیمات

لنز RF 24-70mm F2.8 L IS USM دارای یک رینگ کنترل جداگانه و مستقل است که در پشت لنز قرار گرفته است که می تواند برای تنظیم نوردهی لحظه ای در حین عکاسی و فیلم برداری قابل برنامه ریزی باشد. با رینگ کنترل، می توانید مستقیماً تنظیماتی مانند سرعت شاتر، دیافراگم لنز، جبران نوردهی و موارد دیگر را تنظیم کنید. برای عکاسان و فیلمسازانی که رینگ کنترل بی صدا را ترجیح می دهند، مکانیسم کلیک می تواند توسط ارائه دهنده خدمات کانن با پرداخت هزینه حذف شود.

ارتباط سریع با دوربین
ارتباط پر سرعت با دوربین

لنز RF 24-70mm F2.8 L IS USM که برای پردازش سریع داده ها طراحی شده است، دارای سیستم ارتباطی 12 پین در همه لنزهای RF است. این امر فوکوس خودکار، تثبیت‌کننده تصویر، بهینه‌ ساز لنز دیجیتال و موارد دیگر را تسریع می‌ کند و به ساده‌ سازی عملیات پیچیده و ارائه یک تجربه کاربری سریع و مطمئن کمک می‌کند.

نمایش اطلاعات لنز

به عنوان بخشی از سیستم EOS R، لنز RF 24–70mm F2.8 L IS USM با دوربین سری EOS R کار می کند تا اطلاعات لنز را درست در منظره یاب نمایش دهد - تائید موضوع مورد نظر و فاصله کانونی لنز بدون نگاه کردن به آن آسان باشد.

بهینه ساز لنز دیجیتال در دوربین

سیستم ارتباطی 12 پین سیستم EOS R بهینه‌ساز لنز دیجیتال را فعال می‌کند، که در دوربین برای مقابله با انحرافات و خرابی تصویر، به ویژه در لبه‌های قاب تصویر هنگام عکاسی با دیافراگم باز، کار می‌کند. داده‌های لنز RF 24–70mm F2.8 L IS USM به‌طور خودکار به بدنه دوربین منتقل می‌شود و تصحیح تقریباً فوری برای تصاویر واضح و دقیق را تسهیل می‌کند.

سه المان کروی و سه المان UD

لنز RF 24-70mm F2.8 L IS USM با بهره گیری از مانت RF، کیفیت نوری باورنکردنی و حداکثر دیافراگم f/2.8 بسیار روشن را ارائه می دهد. دارای 3 المان غیر کروی برای کیفیت تصویر بالا از مرکز به گوشه و 3 المان UD است که به کاهش انحرافات برای به حداقل رساندن اعوجاج در سطح صفحه تصویر کمک می کند.

پوشش کروی (ASC) فلیر شدن لنز و محوی را به حداقل می رساند

لنز RF 24–70mm F2.8 L IS USM از پوشش کروی (ASC) کانن برخوردار است که به طور قابل توجهی از وقوع فلیر شدن لنز و محوی بدون توجه به فاصله کانونی یا زاویه نور می کاهد. این کار به ارائه نتایج تمیز با حداقل حواس پرتی و انحراف کمک می کند.

مقاوم در برابر گرد و غبار و آب و هوا با پوشش فلوئور
مقاوم در برابر گرد و غبار و آب و هوا

برای عملکرد قابل اعتماد حتی زمانی که شرایط آب و هوایی دشوار می شود، لنز RF 24-70mm F2.8 L IS USM دارای ساختاری مقاوم در برابر گرد و غبار و آب و هوا در مانت لنز، پنل سوئیچ و همه رینگ ها است. مهر و موم شدن برای بخش های اتصال لنز و پنل های سوئیچ برای جلوگیری از ورود آب و گرد و غبار به لنز اعمال می شود شده است.

پوشش فلورین

لنز RF 24-70mm F2.8 L IS USM دارای پوشش‌های فلوئور بر روی سطوح جلویی و پشتی است که به جلوگیری از چسبیدن آلودگی و گرد و غبار به لنز کمک می‌کند و تمیز کردن لکه‌ها و اثر انگشت را آسان می‌ کند.

اطمینان بخشی و دوام بالا برای استفاده حرفه ای

لنز RF 24-70mm F2.8 L IS USM برای تحمل دشواری های استفاده حرفه ای ساخته شده است. این لنز به گونه ای ساخته شده است که ناهمواری ها با دقیق بالا کار می کند، همچنین با این لنز می توان به طور مستقیم کار کرد تا تمرکز بر روی سوژه مورد نظر باقی بماند.

لنز Canon RF 24-70MM F2.8L IS USM

هود EW-88E

کیف لنز LP1222

کپ انتهای لنز

کپ لنز E-82 II