لنز جدید RF16mm F2.8 STM جمع و جور، همه کاره، سریع و مقرون به صرفه، مکمل فوق العاده ای برای هر دوربین دیجیتال سری EOS R است. با ارائه یک زاویه دید فوق‌العاده و دیافراگم روشن f/2.8، انتخابی عالی است، چه عکس‌های داخلی در فضاهای بسته بگیرید، چه به دنبال چشم‌انداز عالی باشید، چه به عنوان لنز وب‌ کم یک انتخاب عالی است. با لنز 16 میلی‌متری F2.8، می‌توانید پرسپکتیو را بهبود ببخشید، مناظر ستاره‌ای را ثبت کنید، یا با فاصله فوکوس نزدیک 5.11 اینچی، به سوژه خود نزدیک شوید و در عین حال پس‌زمینه را بیشتر مشاهده کنید. برای کاربران ویدیو این لنز فوق عریض را برای وبلاگ نویسی طبیعی، به خصوص با وزن بسیار سبک آن، می توان استفاده کرد.

RF16mm F2.8 STM با ترکیب فوق‌العاده اپتیکال و عملکرد عالی، همه این ویژگی ها در یک لنز کوچک که به راحتی می‌توان آن را به همه جا برد، همراهی فوق‌العاده برای هر دوربین دیجیتال سری EOS R شما است.

اولین لنز فوق عریض RF با فاصله کانونی ثابت

یک لنز با زاویه اولتراواید ثابت، نحوه دیدن تصویر خود را قبل از اینکه حتی دکمه شاتر را فشار دهید تغییر دهید. چشم انداز پیشرفته و نماهای گسترده شما ظاهری منحصر به فرد و جذاب از هر عکس ایجاد می کند. چه در حال گرفتن یک منظره شگفت انگیز از ستارگان، چه پرتره هایی با اعوجاج سرگرم کننده و منحصر به فرد یا صرفاً یک سلفی گروهی در تعطیلات، ترکیب لنز باز f/2.8 و میدان دید فوق العاده با زاویه دید 16 میلی متری، این لنز را سبک وزن و همه کاره می کند.

کیفیت تصویر بالا و حداکثر دیافراگم روشن و ثابت f/2.8

این لنز با دیافراگم f/2.8 برای دوربین دیجیتال سری EOS R طراحی شده است که عکاسی با سرعت شاتر سریع در نور کم با نویز کمتر و توانایی محو کردن زیبایی پس‌زمینه در عکاسی نزدیک یا فیلم‌ برداری فراهم می کند.

یک موتور پله ای (STM از نوع چرخ دنده) که فوکوس خودکار پیوسته صاف و بی صدا را در حین ضبط ویدیو ارائه می دهد

استفاده از موتور پله‌ای در لنز RF16mm F2.8 STM به فوکوس طبیعی کمک می‌کند در حالی که سوژه را با استفاده از Servo AF در عکاسی ثابت دنبال می‌کنید، یا هنگام جابجایی به سوژه‌ای دیگر با Movie Servo AF در برنامه‌های ویدیویی، جابجایی‌های تمیز را انجام می‌دهید. موتورهای فوکوس STM کانن به خصوص به دلیل نرمی و صاف بودن تغییرات فوکوس در حین ضبط ویدیوی زنده و همچنین فوکوس خودکار سریع در هنگام عکاسی ثابت مشهور هستند.

بسیار سبک و جمع و جور، یک لنز فوق عریض برای دوربین های فول فریم

اندازه جمع و جور و وزن سبک این لنز را به همراهی ایده آل در پیاده روی ها و گردش های طولانی تبدیل می کند. همچنین برای یک روز بیرون از شهر و زمانی که می خواهید با چندین لنز پرایم تصاویر خلاقانه خلق کنید، مفید است.

حداقل فاصله فوکوس 5.11 اینچ و حداکثر بزرگنمایی 0.26 برابر

نزدیک شدن به سوژه خود با لنز RF16mm F2.8 STM به معنای تحریف هدفمند سوژه، ایجاد ظاهری لذت‌بخش و همچنین حفظ بیشتر پس‌زمینه در قاب برای علاق بصری است.

رینگ کنترل/فوکوس برای تنظیمات متعدد

لنز RF16mm F2.8 STM دارای یک رینگ کنترل/فوکوس روی لنز است. به عنوان رینگ کنترل، می توانید به طور مستقیم تنظیمات متعددی از جمله سرعت شاتر، دیافراگم، جبران نوردهی و موارد دیگر را تنظیم کنید. رینگ کنترل/فوکوس که در انتهای لنز قرار دارد، دارای سطح لمسی و به راحتی قابل تشخیص است و بازخورد ملموسی را برای استفاده مطمئن در حین نگاه کردن از منظره یاب ارائه می دهد.

دیافراگم گرد 7 تیغه به ارائه پس زمینه های زیبا و نرم کمک می کند

هنگام عکاسی از تصاویر نزدیک مشکلی با خلق پس‌زمینه خلاقانه، سرگرم‌کننده و صاف و بدون فوکوس را با دیافراگم 7 پره گرد نخواهید داشتم. سوژه ها برجسته خواهند شد و پس زمینه ی زیبایی را ارائه می دهد که به خودی خود از نظر بصری جذاب است.

لنز Canon RF 16mm F2.8 STM کپ پشت لنز کپ E-43