لنز تله فوتو متوسط RF135mm F1.8 L IS USM به لطف اپتیک با کیفیت بالا و ویژگی‌های سری L عکاسی شما را هنگام عکاسی پرتره یا حتی ورزشی تقویت می‌کند.

لنز Canon EF135mm برای بیش از 25 سال مورد علاقه عکاسان بوده است، و این نسخه RF بر روی این میراث با استفاده از طراحی اپتیکال کاملاً جدید، جدیدترین اپتیک ها و ویژگی ها ساخته شده است تا آن را به آینده بیاورد. کیفیت عدسی این لنز با 17 المان در 12 گروه، شامل سه المان شیشه ای UD و پوشش کروی هوا (ASC) برای کاهش انحراف رنگی و محوی سایه ها است.

دیافراگم روشن 1.8 نیز برای تصاویر شما معجزه می کند. نه تنها می‌توانید به پس‌زمینه‌های زیبا و نرم دست پیدا کنید، بلکه توانایی شما را برای گرفتن تصاویر تله‌فوتو یا ویدیو در سطوح نوری کم تغییر می‌دهد. RF135mm F1.8 L IS USM همچنین دارای تثبیت‌ کننده داخلی تصویر است (که در مدل پیشین لنز 135 میلی‌متری کانن  وجود نداشت) تا با ارائه 5.5 استاپ  و تا 8 استاپ با هماهنگ شدن لرزش گیر در بدنه تصحیح لرزش اپتیکال و بالاتر، توانایی عکاسی در نور کم شما را بیشتر کند. دو دکمه موجود بر روی لنز، (برای برنامه ریزی عملکرد در بالا و کنار لنز) امکان دسترسی سریع به قفل موقت سروو AP یا بسیاری از ویژگی های احتمالی دیگر دوربین را فراهم می کند.

اگر فیلم یا تصاویر ثابت از افراد ضبط می کنید، باید این لنز فوق العاده جدید در سطح حرفه ای را در نظر بگیرید.


طراحی به روز

طراحی این لنز برای انجام کار با فوکوس سریع، دو دکمه قابل برنامه ریزی، تثبیت کننده تصویر، یک رینگ کنترل قابل برنامه ریزی و موارد دیگر طراحی شده است! هود لنز ET-88 کانن با مانت سرنیزه به همراه این لنز است.

تصویر شارپ، سافت و روشن

سه کلمه ای که به ندرت با هم می شنوید، اما کاملاً با این لنز مطابقت دارند زیرا سوژه شما واضح است و پس زمینه شما می تواند نرم باشد (اگر می خواهید) و حداکثر دیافراگم روشن f/1.8 امکان کنترل عالی بر عمق میدانی و بوکه، عکسبرداری و فیلمبرداری در نور کم، با فوکوس خودکار سریع و مطمئن را فراهم می کند. این یک "ظاهر" برجسته برای پرتره، مد، برنامه های ویدیویی و حتی برخی از ورزش های داخلی است.

کیفیت تصویر عالی

سه حالت تثبیت‌ کنندگی تصویر (استاندارد، پَنینگ، و فقط در حین نوردهی) عملکردهای لرزش اصلاحی دوربین را برای نتایج فوق‌العاده در طیف وسیعی از موقعیت‌های عکاسی ارائه می‌کنند. این موارد شامل هنگام عکاسی از سوژه های ثابت مانند با استفاده از مانت لنز RF کانن، لنز RF135mm F1.8 L IS USM کیفیت نوری فوق العاده ای را ارائه می دهد. طراحی عدسی آن شامل سه المان شیشه‌ای با پراکندگی فوق‌العاده کم (UD) برای کیفیت تصویر بالا از مرکز به گوشه، و پوشش Super Spectra کانن("چند پوشش") و پوشش تخصصی کروی هوا برای به حداقل رساندن محوی و فلیرشدن است.

تثبیت کننده اپتیکال تصویر - تا 5.5 استاپ تصحیح لرزش

با برای نتایج واضح، RF135mm F1.8 L IS USM دارای تثبیت‌کننده اپتیکال داخلی است که کاهش لرزش را تا 5.5 استاپ ارائه می‌ دهد. با یک دوربین EOS سری R که دارای تثبیت کننده تصویر درون بدنه ای (IBIS) است، هماهنگ می شود، IS هماهنگ شده تا 8 استاپ امکان تصحیح را امکان پذیر می کند. از ویزگی های این لنزجدید میتوان به ویدئوهای ثابت دستی و تصاویر ثابت با نور موجود بسیار واضح اشاره کرد.

فوکوس خودکار پر سرعت، روان و بی صدا با نانو USM

با هر دوربین Canon EOS سری R، انتظار فوکوس خودکار سریع و مثبت را داشته باشید. سیستم درایو فوکوس Nano USM به دلیل ترکیبی از عملکرد بی صدا و نرمی فوق العاده تغییرات فوکوس در حین ضبط، به ویژه برای کاربران ویدیو مفید است. و فوکوس خودکار در هنگام عکاسی سریع و به همان اندازه بی صدا است.

رینگ کنترل و دکمه های قابل برنامه ریزی برای تغییرات مستقیم تنظیمات

لنز RF135mm F1.8 L IS USM دارای یک رینگ کنترل بر روی لنز است که می تواند به طور مستقیم تنظیمات متعددی از جمله تنظیمات نوردهی برای کنترل محیط یا فلاش، تعادل رنگ سفید و موارد دیگر را تنظیم کند. رینگ کنترل که در سمت جلوی لنز قرار گرفته و به طور موثر یک دایال سوم، را به دایال اصلی و کنترل سریع دوربین EOS R اضافه می کند، دارای سطح لمسی و به راحتی قابل تشخیص است، استفاده مطمئن هنگام نگاه کردن از منظره یاب، با استاپ کلیک ها و دارای مکانیزم کلیک است که بازخورد ملموسی را برای شما فراهم می کند.

دیافراگم 9 تیغه گرد برای پس زمینه های زیبا و نرم

چه در حالت باز و چه با دیافراگم بسته ، هنگام عکاسی پرتره مشکلی نخواهید داشت تا پس‌ زمینه خلاقانه، سرگرم‌ذکننده و صاف و بدون فوکوس را که همه ما با دیافراگم 9 تیغه دایره‌ای دوست دارند، بگیرید. سوژه ها برجسته خواهند شد و پس زمینه ی زیبایی را ارائه می دهد که به خودی خود از نظر بصری جذاب است.

لنز کانن RF135 F1.8 L IS USM کپ لنز E-82 II هود لنزET-88B کیف لنز LP1319 کپ لنز RF